Nyt meilläkin on lunta juuri, kun sitä ei olisi enää tarvittu. Mulla katosi sivupohja jonnekkin ja nyt olen yrittänyt uutta saadda laitettua. Sainkin tulemaan tälläisen, vaikka kyllä kopioin aivan toisenlaisen tuuliviirin sivuilta. En todellakaan tiedä mistä tuo tuli, En saa millään nyt vaihtumaan sitä pohjaa jota meinasin.

Viime viikolla oli talviloma. Kävin yksin 400 km. päässä Mikkelissä tätiäni katsomassa. Alkaa olla aika huonossa kunnossa, ikää jo 86v. Asuu vielä yksin, mutta ei varmaan kovin kauan. On alkanut muisti mennä tämän talven aikana ja liikkuminenkin on todella huonoa ulkona. Meillä oli antoisat keskustelut menneestä ajasta ja vanhoista sukujutuista. Tätini poismenon jälkeen ei olekkaan sitten enää suvussa henkilöa joka osaa kertoa asioista.